Що означає кошерна сертифікація та яка від цього користь для дитини?

На сучасному ринку продуктів харчування, у тому числі дитячого, представлено чимало товарів, та не завжди їхня якість відповідає дійсності. Науковий прогрес показав, що характеристики їжі можна покращити штучним шляхом, тому до продуктів харчування почали додавати ароматизатори, консерванти і загущувачі неприродного походження, які допомогли б продати гарний вид товару. Сьогодні, споживачі серйозніше відносяться до якості продуктів та ретельніше перевіряють складники. Саме це стало причиною того, що кожен виробник вважає своїм обов’язком донести до людей підтвердження високої якості свого продукту.

Що означає «кошерний»?

У сучасному світі майже кожному з нас доводилось чути слово «кошерний». У перекладі з івриту це означає «придатний», а у випадку продуктів харчування мається на увазі «придатний до вживання». Уся справа в тому, що в Ізраїлі, звідки і походить це поняття, уся їжа ділиться на кошерну, тобто чисту і їстівну та некошерну – заборонену, нечисту, неїстівну. Кошер або як його ще називають на батьківщині «кашрут» - це система ритуальних правил, що визначає чи продукти харчування були виготовлені за єврейськими законами, які, у свою чергу, повинні відповідати святому письму (Тора) та правилам, встановленим давніми єврейськими мудрецями.

Експансія кошерної їжі по всьому світу. 

Кошерні продукти харчування вживають не лише євреї, але й ті люди, що страждають алергією, вегетаріанці та мусульмани. Однак, навіть люди, які не відносяться до жодної з цих категорій, часто відзначають, що кошерні товари більш натуральні та смачні. Це і не дивно, адже ця їжа відрізняється надзвичайно високими вимогами якості. Єврейська традиція «кашрут» дуже строго визначає ті критерії, яким повинна відповідати кошерна їжа. Перед виходом на світові ринки, вона проходить декілька рівнів контролю якості, тому, зазвичай, прихильниками кошерних продуктів є люди, які ведуть здоровий спосіб життя.

Сучасний ринок, на якому продаються кошерні товари став гігантським бізнесом. Лише на території Сполучених Штатів річний обіг цих продуктів харчування налічує близько 150 мільярдів доларів. Це допомогло розширити кількість поціновувачів кошерної їжі серед людей, які не сповідують іудаїзм.

Чому продукція Remedia вважається кошерною?

Дитяче харчування Remedia, яке рекомендуєтсья для першого прикорму розробляється, виготовляється та упаковується виключно в одній країні – Ізраїль, де створені ідеальні умови для виробництва продуктів харчування, що відповідають усім критеріям кошерності. Процедура отримання сертифікації такого рівня передбачає детальне вивчення технологічного процесу виробництва, аналіз сировини, перевірку температурного режиму та обладнання.

Це ще далеко не все, адже чи не найважливішим критерієм є надвисокий рівень чистоти на виробництві. Варто теж зазначити, що Ізраїль – це єдина країна у світі, де існує державний контроль за процедурою кошерної сертифікації. Будьте впевнені у безпеці дитячого харчування та обирайте кошерні продукти для свого малюка.